کہانی

بچوں کے لیے کہانی: کعبہ میں حجر اسود کو رکھنے کی لڑائی

  • طالب ہاشمی
252674_091201_updates.webp

صبح ہوئی تو یکایک انہوں نے دیکھا کہ کعبہ میں سب سے پہلے آنے والے ہمارے رسول پاک ﷺ تھے۔آپ ﷺ کو دیکھ کر لوگ دورہی سے چلانے لگے۔ ’’یہ تو امین آرہا ہےہم اس کے فیصلے پر راضی ہیں۔یہ تو محمد ﷺ ہیں۔‘‘

مزید پڑھیے

کہانی: والدین کی نافرمانی کا انجام

  • ڈاکٹر محمد افتخار کھوکھر

ماں اردگرد کے گھروں میں معمولی کام کر کے بیمارشوہر اوربچوں کا پیٹ پال رہی تھی۔ زاہد اور شاہد کے لیےسکو ل جانامشکل تھا۔ بیمار پڑے باپ نے دونوں بیٹوں اوربیٹی کو گھر پر ہی اتنا کچھ پڑھا لکھا دیا تھا کہ معمولی کتاب،رسالے تھوڑا بہت حساب کتاب کرنے کےقابل ہوگئے۔

مزید پڑھیے

بچوں کے لیے کہانی: غرور کا برا انجام

  • ڈاکٹر محمد افتخار کھوکھر

جیسے جیسے وقت گزر رہا تھا سیٹھ شرافت کی دولت میں اضافہ ہو تا جا رہا تھا اور اس کی سو چ آسما نو ں کو چھو نے لگی تھی۔زمیں پر بسنے والے لو گ اسے کیڑے مکو ڑو ں سےبھی حقیرنظر آنے لگے تھے۔

مزید پڑھیے

کہانی:مذاق میں جھوٹ بولنے کا کیا نقصان ہوتا ہے؟

گھبراہٹ اور پریشانی میں اس سے سائیکل بھی ٹھیک طرح سے نہیں چل رہی تھی۔ ہسپتال ابھی کافی دور تھا کہ ایک چوک سے مڑتے ہوئے اچانک سامنے سے ایک تیز رفتار موٹر سا ئیکل سوار آ تا ہو ا نظر آیا۔ نثار نے بچنے  کی بہت کو شش کی، لیکن.....

مزید پڑھیے

بچوں کے لیے کہانی:بستی کے لوگوں کو سیدھا راستہ کیسے ملا؟

  • ڈاکٹر محمد افتخار کھوکھر

یہ کہانی ایک ایسی بستی کی ہے جس کے لوگ بت پرستی اور کفر کی تاریکیوں میں ڈوبے ہوئے تھے۔ ایک اجنبی مسافر نے اپنے ایمان کی طاقت سے کیسے ان لوگوں کے دلوں کو اسلام سے روشن کیا؟

مزید پڑھیے
صفحہ 1 سے 2