صحت اور تندرستی

سستی اور کاہلی کا علاج کرنے والی کافی کیسے دریافت ہوئی؟

1663556803.webp

اگر آپ پر سستی اور کاہلی کا راج ہے تو یقیناً آپ کی پہلی خواہش ایک کپ گرما گرم کافی پینے کی ہوگی۔ ہم آپ کو بتاتے ہیں کہ کافی کب اور کیسے دریافت ہوئی اور یہ دنیا کے پسندیدہ مشروب کے درجے تک کیسے پہنچی؟

مزید پڑھیے

کہیں آپ بھی حیاتین کی کمی کا شکار تو نہیں؟؟حیاتین کی کمی سے کون کون سی بیماریاں جنم لیتی ہیں؟؟

1661832844.webp

حیات کے معنی ہیں ’’ زندگی‘‘۔چناچہ حیاتین سے مراد ایسی اشیا ہیں جو زندگی کو برقرار رکھنے کے لیے ضروری ہیں۔یہ اشیا پودوں یا جانوروں سے حاصل ہوتی ہیں۔خوشگوار زندگی کے لیے ضروری ہے کہ جسم کو تھوڑی لیکن مخصوص مقدار میں حیاتین مہیا ہوتے رہیں۔

مزید پڑھیے

پاکستان میں نوجوانوں میں ای- سگریٹ(ویپنگ) کا رجحان کیوں بڑھ رہا ہے؟

الیکٹرانک سگریٹ

پاکستان میں نوجوانوں میں سگریٹ نوشی کی جدید شکل آئس ڈرگ، ای سگریٹ اور ویپنگ کا رجحان تیزی سے کیوں بڑھ رہا ہے؟ کیا واقعی ای سگریٹ یا ویپنگ محفوظ "عیاشی" ہے؟ مارکیٹ میں ویپ ڈیوائسز تک رسائی آسان۔۔۔۔

مزید پڑھیے

شوگر کے مریض کو کون سے 10 ٹیسٹ لازمی کروانے چاہییں؟

ذیابیطس

شوگر یعنی ذیابیطس کا مرض تیزی پھیل رہا ہے۔۔۔پاکستان دنیا تیسرا ملک جہاں ذیابیطس کی شرح سب سے زیادہ ہے۔۔۔ذیابیطس کی تشخیص اور علاج کے لیے کون سے ٹیسٹ کروائے جائیں؟۔۔۔کیا آپ ایسے 10 ٹیسٹوں کے بارے میں جانتے ہیں؟

مزید پڑھیے

محض چار اخروٹ دل کی کتنی بیماریوں کو ختم کرتے ہیں؟

shutterstock_1314173366-1.webp

اخروٹ میں تقریباَUnsaturated 15% چکنائی موجود ہےجو کولیسٹرول کو گھٹانے میں مدد فراہم کرتی ہے۔ ہائی بلڈ پریشر کی صورت میں شریانوں کی سختی کو کم کرکے خون کی گردش کو ہموار کرتا ہے۔اخروٹ کےتیل کا ہفتے میں چار بار استعمال دل کی بیماریوں کا خطرہ 50% کم کردیتا ہے۔

مزید پڑھیے

پپیتا کھانے سے آپ کے جسم میں کیا تبدیلیاں آسکتی ہیں؟

download_(5).webp

اس پھل کو سب سے پہلے سولہویں صدی میں پانامہ اور میکسیکو میں دریافت کیا گیا پھر دنیا کے دیگر حصوں میں بھی اس کی کاشت ہونے لگی۔اسے پھلنے پھولنے کے لیے زرخیز زمین اور گرم مرطوب آب وہوا کی ضرورت ہوتی ہے۔اس کے درخت کی اونچائی تقریباَ 10 سے 12 فٹ تک ہوتی ہےجس پر شاخیں نہیں ہوتیں۔

مزید پڑھیے
صفحہ 1 سے 6