یورپ

مہنگائی سے جان چھڑانے کے سات طریقے

روس نے صرف یوکرین پر ہی حملہ نہیں بلکہ پوری دنیا متاثر ہورہی ہے۔ اس تنازعے میں جہاں سیاسی حالات غیر یقینی حد تک چلے گئے ہیں وہیں عالمی معیشت پر بھی منفی اثرات مرتب ہوئے ہیں۔ کیا آپ جانتے ہیں کہ یوکرین میں تو انسان روسی گولیوں سے مررہے ہیں لیکن دنیا بھوک سے مرجائے گی؟ غذائی قلت کی وجوہات کیا ہیں؟ اس غذائی بحران کا روس یوکراین تنازعے بھلا کیا تعلق؟ کیا ہم جیسے ترقی پذیر ممالک اس غذائی بحران پر قابو پاسکتے ہیں؟

مزید پڑھیے

فرانسیسی صدارتی انتخاب: مسلم خواتین کے سروں کی چادریں خطرے میں

اب مسلمانوں کے پاس بہت ہی مشکل انتخاب ہے۔ کیا وہ ایسی خاتون کو روکنے کے لیے جو ان کے سروں کی چادریں چھیننا چاہتی ہے، ایسے شخص کو ووٹ دیں جو گستاخانہ خاکوں کی حمایت کرتا ہے۔ یہ بہت ہی مشکل صورتحال ہے۔

مزید پڑھیے

سویڈن میں دنگے: قرآن پاک کی بے حرمتی کرنے والا شعبدہ باز سیاست دان کون ہے؟

وہ پولیس کی سخت حفاظت میں تھا۔ وہاں موجود دو سو کے قریب مسلمانوں نے پولیس سے التجائیں کیں کہ خدارا اس شعبدہ باز کو ایسے بدترین اقدام سے روکیں۔ پولیس نے مسلمانوں کو نظرانداز کیا۔ شعبدہ باز وہ اقدام کر گیا جس نیت سے وہ وہاں آیا تھا۔ رب تعالیٰ کے حکم نامے کے نسخے کو نذرآتش دیکھ کر مسلمان صبر نہ کر پائے اور احتجاج کرنے لگے۔

مزید پڑھیے

چیچنیا کے مسلمان روسی فوجی بن کر لڑنے پر کیوں مجبور ہیں؟ چیچن بلاگر کا انٹرویو

مجھے یاد ہے جب انہوں نے گروزنی کی مرکزی مارکیٹ پر بمباری کی تھی اور 150 افراد مارے گئے تھے۔ میں اس کے ایک دن بعد وہاں گیا تھا اور منظر بہت ہی ہلا دینے والا تھا۔ اس وقت لوگ وہاں سے لاشیں لے جا چکے تھے لیکن وہاں خون ہر طرف بکھرا تھا۔ خالی گلیا ں تھیں، ٹوٹی کھڑکیا تھیں اور ایک قاتل خاموشی تھی۔

مزید پڑھیے

یوکرائن سمیت دیگر تنازعات میں خسارے میں کون ہے؟

آج تک کوئی ایسا ماڈل ایجاد نہیں ہوا جس سے تنازعات پیدا کر کے عام عوام کا بھلا کیا جا سکے۔ جنگ چھڑتی ہے تو یہ کسی بھی صورتحال میں نیٹ لوزر ہی ہوتے ہیں۔ فائدہ کوئی اور اٹھاتا ہے۔ جنگ روکنے کے لیے ان فائدہ اٹھانے والوں کو لگام ڈالنا ہو گی۔ لیکن سوال یہ ہے کہ بلی کے گلے میں گھنٹی باندھے گا کون؟

مزید پڑھیے

روس یوکرین جنگ سے عالمی معیشت کو کیا خطرات لاحق ہیں؟

جنگ شروع ہوتے ہی دنیا بھر کے بڑے معاشی اشاریےجمعرات کی صبح ہی گر کر گزشتہ کئی مہینوں میں اپنی کم ترین سطح پر آگئے ، جمعہ کو ان اشاریوں میں البتہ کچھ بہتری نظر آئی ہے لیکن اس کے باوجود امریکہ اور عالمی معیشتوں کے لیے سنگین خطرات بدستور موجود ہیں۔ مثال کے طور پر اگر اور کچھ نہیں تو، یوکرین پر ایک طویل حملہ تیل کی قیمتوں میں ایک ہوش ربا اضافہ کر سکتا ہے کیونکہ روس کی طرف سے دنیا کو کچھ ناگزیر سپلائی کو روکنے کے زیادہ امکانات ہیں ۔

مزید پڑھیے

فرانس کی مالی سے بے دخلی: پس آئینہ کیا ہے؟

31 جنوری کو سنا تھا کہ مالی نے فرانسیسی سفیر کو بہتر گھنٹوں میں جہاز پکڑ کر گھر جانے کو کہا تھا۔ اب فرانسیسی صدر اپنے فوجی بھی واپس بلانے کا اعلان کر رہے ہیں۔ سوچنے کی بات ہے کہ فرانس کے مفاد اب ساحل کے علاقے میں جہاں مالی ہے، کون دیکھے گا؟

مزید پڑھیے

کیا روس واقعی یوکرائن پر قبضہ کرنا چاہتا ہے؟

یوکرائن میں بڑے پیمانے پر جنگ روس کے عالمی سیاست کے کھیل میں سخت طاقت استعمال کرنے کے انداز سے مطابقت نہیں کھاتی۔ جارجیا، شام، لبیا اور بڑی حد تک یوکرائن کی مثالیں اس بات کی غماز ہیں کہ روس ہمیشہ وہ پالیسی اپناتا ہے جو کم خرچ ہو۔ ہر موقعے پر روسی حکومت کو زمینی خطرات کا پوری طرح ادراک ہوتا ہے۔ اس نے ہمیشہ خاصی احتیاط کے ساتھ مالی منافعے کا تجزیہ کیا ہے اور ہمیشہ سخت طاقت کے استعمال کے اہداف محدود اور واضح رکھے ہیں۔

مزید پڑھیے
صفحہ 1 سے 3