مشرق وسطیٰ

ترکیہ اسرائیل تعلقات کی بحالی کے پس منظر میں اسرائیل کیا چال چل رہاہے؟

download.webp

عالمی حالات پر نظر رکھنے والے ماہرین کے نزدیک ترکیہ اور اسرائیل کے درمیان سفارتی تعلقات مکمل بحال ہونا کوئی اچھنبے کی بات نہیں۔ اس کی تاریخی، معاشی اور علاقائی سیاست کی بنیاد پر کھڑی ٹھوس وجوہات ہیں ۔

مزید پڑھیے

ترکی اور سعودی عرب کے سرد تعلقات کی برف کیسے پگھلنا شروع ہوئی؟

اسلامی دنیا میں ان دو ممالک سے ہٹ کر ایک اور طاقت بھی موجود ہے جو اپنی الگ ترجیحات اور مفادات رکھتی ہے۔ اس کی خارجہ پالیسی نہ تو سعودی عرب کے دباؤ میں ہوتی ہے اور نہ ہی ایران کے۔ اسلامی دنیا میں کچھ مثبت اقدامات اور بیشتر جگہ پسند کی جانے والی اخوان المسلمون اور حماس جیسی مزاحمتی تحریکوں کی حمایت نے اس کو اور اس کے موجودہ صدر طیب رجب اردگان کو ہر دل عزیز بھی بنا رکھا ہے۔ لیکن بہرحال اس طاقت کے اپنے مفادات ہیں جو کہ وقتاً فوقتاً نظر بھی آتے رہتے ہیں۔

مزید پڑھیے

اسرائیل فلسطینی مسلمانوں کی جاسوسی کیسے کرتا ہے؟

وہ لوگ جن کے فون اچانک "آف لائن"  ہو جائیں یا وہ لوگ جو بہت زیادہ بجلی استعمال  کریں ، IJOP خود بخود  انہیں شناخت کر دیتا ہے اور انہیں پولیس تفتیش کے لیے  بلا لیتی  ہے۔ پھر ان میں سے کچھ کو بعد میں "سیاسی تعلیم" کے لیے حراست میں لے کر قید کر دیا جاتا ہے۔

مزید پڑھیے

چین کا عراق میں بڑھتا اثر رسوخ: کیاامریکہ اپنی چوہدراہٹ بچا پائے گا؟

عراق مشرق وسطیٰ میں چین کا سب سے بڑا تجارتی حلیف بن کر ابھرا ہے۔ اس سے چین، سعودی عرب اور روس کے بعد تیسرے نمبر پر سب سے زیادہ تیل حاصل کر رہا ہے۔ عراق کی خلیج فارس اور آبنائے ہرموس کے نزدیک تزویراتی اہم جگہ اور تیل کے ذخائر نے اسے بیلٹ اور روڈ انیشی ایٹو کے لیے اہم ملک بنا دیا ہے۔ جیسے ہی امریکہ اس علاقے سے پیچھے ہٹے گا ، چین اپنا اثر بڑھا دے گا۔

مزید پڑھیے

اسرائیل عرب وزرا ئےخارجہ نگیو سمٹ :کیا ایران خود پر سے پابندیاں ہٹوا پائے گا؟

اس سمٹ سے دنیا کو بہر حال پیغام چلا گیا کہ عربوں اور اسرائیل کے مابین پیار کی پینگیں بڑھ رہی ہیں۔ اس پر پاکستان جیسے ممالک سوچ میں ضرور پڑ گئے ہیں کہ ہم کیا کریں۔ حکومت پاکستان جو بھی کرے ہمارا موقف تو اس سب پر وہی ہے جو ہمارے محسن لیڈر قائد اعظمؒ کا تھا۔

مزید پڑھیے

کشمیر اور فلسطین کے وہ مسائل جو آپ نہیں جانتے

کشمیر اور فلسطین ایک تاریخی جدوجہد کا نام ہے جو دو متنازعہ اور مقبوضہ علاقے ہیں۔ پاکستان اور ہندوستان کے پارٹیشن کے بعدتنازعہ کشمیر شروع ہوا،دونوں ممالک کے مطابق جمو و کشمیر کا پورا خطہ ان کا ہے۔ فلسطین میں مسجدِ اقصیٰ چونکہ مسلمانوں اور یہودیوں دونوں کے لیے ایک مقدس مقام کی حیثیت رکھتی ہے تو گویا یہودیوں کا دعویٰ یہ ہے کہ فلسطین ان کی ریاست ہے اس لیے وہ قابض ہونا چاہتے ہیں۔

مزید پڑھیے

کیا اسرائیل دہشت گرد ریاست ہے؟

palestinian-child-throwing-rock-at-israeli-tank-photo-by-musa-AL-SHAER-e1481141346313.jpg

فلسطین اور اسرائیل کا تنازعہ ایک ایسا معاملہ ہے جو گذشتہ کئی دہائیوں سے جوں کا توں برقرار ہے اور عالمی حقوق کی تنظیمیں ہزارہا کوششوں کے باوجو بھی اس کا حل نہیں نکال سکی ہیں۔

مزید پڑھیے

قطر: چھوٹا ساملک عالمی سیاست کا بڑا کھلاڑی کیسے بنا؟

یہاں کچھ بھی ہو سکتا ہے۔ آپ اپنی آنکھیں کھولیں۔ قطری شیخوں کا تعارف قطری خط سے کہیں بڑھ کے ہے۔ یہ اپنے ننھے سے دیس میں جب عالمی سیاست کھیلتے ہیں تو بڑے بڑے مغربی جغادری بھی دانتوں میں انگلیاں دے کر انہیں دیکھنے لگتے ہیں۔

مزید پڑھیے

یمن میں جاری جنگ کس کے مفاد میں ہے؟

پریشان کن حقیقت تو یہ ہے کہ یمن کے عام شہری بیرونی جارحیت سے کچلے گئے ہیں، بھوکے مر رہے ہیں اور اس بیماری کے دنوں میں بے یار و مددگار پڑے ہیں۔ اقوام متحدہ کے مطابق اس جنگ میں تین لاکھ ستتر ہزار افراد مارے گئے ہیں جن میں ستر فیصد بچے ہیں۔

مزید پڑھیے
صفحہ 1 سے 2