خوب صورت زندگی

سیرت کہانی، پہلی قسط: ہاتھیوں والا سال

1664731673.webp

آج سے تقریباً ساڑھے چودہ سوسال پہلے بھی اس گھر کی وجہ سے بہت مشہور تھا۔اس زمانے میں ملک یمن کا حکمران ابرہہ تھا۔جس کواس گھر کی شہرت سے حسد پیدا ہوا۔اور آپ تو جانتے ہیں کہ حسد کی وجہ سے بڑی خرابیاں اور تباہیا ں ہوتی ہیں۔اس حکمران نے بھی ارادہ کرلیا کہ اس گھر کو تباہ کردیا جائے۔

مزید پڑھیے

نورانی مکھڑے والا خریدار کون تھا؟؟

1664605546.webp

پھر انہوں نے اونٹ کی مہار پکڑی اور شہر کو چلے گئے۔ان کے جانے کے بعد ہم نے سوچا کہ ہم تو اس شخص کو جانتے تک نہیں اور وہ ہمارا قیمتی اونٹ قیمت دیے بغیر لے گیا۔کیا معلوم اب اونٹ کی قیمت وصول ہوتی ہے یا نہیں۔

مزید پڑھیے

انسان کی قوت ارادی سے متعلق چند خوب صورت اقوال زریں!

1664122482.webp

انسان بڑی بڑی مشکلات کا سامنا اپنے ارادے کی قوت سے کرلیتا ہے ۔ آئیے جانتے ہیں کہ دنیا کے عظیم انسان ارادےکی پختگی کو کتنی اہمیت دیتے تھے۔ پختہ ارادی اور عزم صمیم سے متعلق چند اہم اور خوب صورت اقوال زریں دیکھتے ہیں!

مزید پڑھیے

سستی اور کاہلی کا علاج کرنے والی کافی کیسے دریافت ہوئی؟

1663556803.webp

اگر آپ پر سستی اور کاہلی کا راج ہے تو یقیناً آپ کی پہلی خواہش ایک کپ گرما گرم کافی پینے کی ہوگی۔ ہم آپ کو بتاتے ہیں کہ کافی کب اور کیسے دریافت ہوئی اور یہ دنیا کے پسندیدہ مشروب کے درجے تک کیسے پہنچی؟

مزید پڑھیے

فتح مکہ کے موقع پر حضور پاکﷺ نے قریش کے ساتھ کیا سلوک کیا؟

1663308906.webp

فتح مکہ کے موقع پر قریش کے لوگ ڈرے اور سہمے ہوئے تھے کیونکہ اس سے پہلے فاتحین جب کسی علاقے کو فتح کرتے تو ان کے مردوں کو قتل کروادیتے اور ان کی عورتوں کو اپنی لونڈیاں بنا لیتے تھے۔ لیکن اس بار ایسا نہیں ہوا!

مزید پڑھیے
صفحہ 1 سے 18